معرفی امور قراردادها
|
|
|
|
فرشاد قربانی |
کارشناس قراردادها |
31325587 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
سمیه نگارستانی
|
کارشناس قراردادها |
31325587 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*********************************************************************************************************************
شرح وظایف :
1- تهیه و تنظیم قراردادهای یکسان بصورت فرمت استاندارد و اخذ تاییدیه های مالی و حقوقی بابت فرمت کلی
2- بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی از واحدها و مطابقت قراردادهای پیشنهادی واحدها با موازین حقوقی و مالی و غیره
3- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده (مناقصهها/مزایدهها)
4- تهیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصه/مزایده، توزیع اسناد مناقصه و مزایده و تشکیل جلسات توجیهی
5- اصلاح فرآیندهای مناقصه و مزایده بر اساس قوانین، مقررات و آئین نامه و آموزش و اطلاع رسانی به واحدها
6- صدور مجوز مناقصه و مزایده و صدور دعوتنامه جهت اعضاء کمیسیون و مناقصه گران و اعضای کمیته فنی و بازرگانی
7- برگزاری مناقصه عمومی، محدود و مزایده
8- تشکیل جلسات کمیسیون مناقصه /مزایده جهت بررسی اسناد و تعیین برنده با مناسب ترین قیمت پیشنهادی
9- ارائه راهنمایی های لازم به رابطین واحدها.
10- تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین قیمت پایه جهت خدمات قابل واگذاری
11- اظهار نظر نسبت به پیش نویس قراردادهای خرید اقلام عمده و فعالیت های خدمات عمومی و پشتیبانی و رعایت جنبه های حقوقی و تضامین آنها
12- بررسی دلایل توجیهی و اسناد ارسالی از واحدها جهت برگزاری مناقصه و هماهنگی های لازم در رابطه با تشکیل جلسات آن ها
13- تنظیم پیش نویس قراردادها ، هماهنگی، نظارت وکنترل جهت انجام تشریفات مربوط به انعقاد قراردادها و ارسال جهت تائید مراجع ذیربط
14- بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی و مطابقت قراردادهای پيشنهادی واحدها با موازين حقوقی و مالی و غيره
15- کنترل اعتبارات قراردادها از نظر تأمین اعتبار قبل از برگزاری مناقصه
16- ایجاد هماهنگی و اقدامات لازم جهت برگزاری جلسات مناقصات طبق ضوابط
17- بررسي شرايط اختصاصي و عمومي مناقصات و مزايده ها جهت واگذاري امور به پیمانکاران واجد الشرايط
18- انجام اقدامات لازم جهت عقد قرارداد نهایی پس از تائید مراجع ذیربط و ارسال به واحدهای تخصصی مرتبط
19- ارائه راهنمايی های لازم به ناظرين و توجیه پیمانکاران از لحاظ شرایط و مندرجات قراردادها
20- ایجاد هماهنگی و کسب تائید لازم از متولیان مالی در خصوص صورت وضعیت مالی قراردادها و شرایط پرداختهای مالی
21- انجام پیگیریهای لازم مربوط به فسخ ؛ خاتمه قرارداد ، حل اختلاف و تعدیل
22- تهیه گزارشهای موردی و دوره ای جهت ارائه به مراجع ذیصلاح
23- صدور تمامی مجوز های لازم از برگزاری تا عقد قرارداد، تمدید، افزایش، فسخ و غیره
24- انجام کلیه مراحل مربوط به قراردادهای مدیریت پشتیبانی
25- راهبری سامانه تدارکات الکترونیک دولت
26- راهبری سامانه قراردادهای دانشگاه
27- ثبت نامه های پیشخوان ارباب رجوع
28- تنظیم آگهی مناقصات و مزایدات جهت درج در روزنامه
29- انجام امور مربوط به مناقصات و تعدیل قراردادهای امور تهیه، طبخ و توزیع غذای مراکز تابعه دانشگاه
30- تهیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصات امور تهیه، طبخ و توزیع غذای مراکز تابعه دانشگاه
31- تهیه چک لیست کنترل مستندات تعدیل قرارداد های امور تهیه، طبخ و توزیع غذای مراکز تابعه دانشگاه
32- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای امور تهیه، طبخ و توزیع غذای مراکز تابعه دانشگاه
33- هماهنگی جهت برگزاری جلسات کمیسیون ترک تشریفات مناقصه /مزایده جهت بررسی اسناد
34- ابلاغ صورتجلسات کمیسیون ترک تشریفات مناقصه/ مزایده به واحدهای تابعه جهت انعقاد قرارداد با شرکت/شخص برنده
35- ارائه راهنمایی های لازم به رابطین واحدها
36- پیگیری فرآیند انجام مناقصات و قراردادها به صورت فیزیکی و سامانه تدارکات الکترونیکی دولت